כיצד מקבלים החזרי מס על סולר

החזרי מס הם דבר שחשוב להקפיד עליו בכדי להתנהל כלכלית בצורה הכי נכונה כעסק

החזרי מס הם פרט שכל עוסק באשר הוא חייב להקפיד עליו בכדי לצמצם כמה שיותר את הוצאותיו ולמקסם ככל שניתן את רווחיו. עבור מי שלא מבין בדיוק במה מדובר, נסביר כי מדובר בהחזר כספי אותו מקבלים מרשויות המס על רכישות שונות, במידה ואנחנו מגישים בצורה נכונה את חשבוניות המס על הרכישות השונות שלנו, ומדובר ברכישות רלוונטיות עבור צרכי העסק שלנו מבחינת מיסוי. במאמר זה נתמקד בקבלת החזרי מס על סולר – וכמובן שישנה רלוונטיות רבה לקבלת החזרי מס על צרכי אנרגיה שונים כמו חומר הדלק החשוב הזה, המשמש אותנו הן לסוגים רבים של רכבים וכלים מקצועיים והן לצרכים אנרגטיים שונים.

מהו תהליך קבלת החזרי המס על צרכי אנרגיה? כיצד עובדת הפרוצדורה של קבלת ההחזר?

  • מהו ההחזר ומי מקבל? החזר המס על סולר הוא החזר על המס הקרוי מס בלו, וקבלה של החזר בלו היא רלוונטית עבור כל מי שנמצא במעמד של עוסק מורשה וצרכי הדלק שלו הם למעשה צרכים עסקיים. כך, למעשה, קבלת החזר על סולר יכולה להיות עבור שימוש ברכבים הנדסיים, ברכבי הובלה, ברכבים לשימוש תחבורה אישית (במידה וזו נחוצה לצרכי העסק), או להנעה של מערכות שונות במפעל.
  • מהו התהליך? כמו כל החזר מס אחר, גם בקבלת החזר מס על סולר התהליך כולל פשוט הקפדה על דרישת חשבוניות מס בכל רכישה. בכל פעם שאתם מתדלקים מערכות שונות בדיזל – בין אם בתחנות דלק ובין אם באמצעות שירותי אספקת דלק פרטיים, בקשו חשבונית מס והקפידו לתייק הכל בתיק המס השנתי שלכם, וכך בסוף השנה יהיה תיעוד ברור של כלל הרכישות עליהן תוכלו לקבל החזר בלו.

החזר בלו יכול להיות משמעותי מאוד עבור העסק, וחשוב לעשות את הדברים נכון

לשם הפרופורציה, נסביר כי החזר מס בלו על סולר הוא בגובה של שלושה שקלים לליטר. כאשר חושבים על השימוש הנרחב במערכות מונעות דיזל לאורך השנה, בעיקר בעסקים שעבודתם תלויה בכלים שונים כאלה, מבינים שמדובר בהחזר מס משמעותי ביותר – וחשוב מאוד להקפיד על דרישת חשבוניות וקבלת ההחזר המגיע לכם.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

חשיבותם של צמיגים איכותיים

ישנם נהגים אשר נכנסים לרכב, מסובבים את המפתח ויוצאים לדרכם. כל עוד הרכב נענה לסיבוב המפתח ונדלק, אין להם כל עניין במכשיר הפונקציונאלי אשר מעביר

לקריאה »

כל מה שרציתם לדעת על רכב הפלא

במציאות שבה מרביתנו מבלים שעות מרובות וממושכות על הכבישים בדרך לעבודה, לסידורים ולחוגי ילדים – חשוב במיוחד לוודא שהרכב שאנו נוהגים עליו בטוח ככל האפשר.

לקריאה »

הובלות קטנות למשרדי רכב

החפצים שלכם, כל דבר שנחשב יקר ערך אמור להגיע ליעדו נכון ובצורה הנכונה ביותר, על אחת כמה וכמה, זה תופס גם לגבי הובלת רכבים לסוכנות

לקריאה »