פורץ רכבים לשירותך

מזל טוב! רכשת רכב חדש וחווית הנהיגה שלך מעולם לא הייתה נעימה יותר. כידוע, לרכב חדש יש אחריות יצרן ולכן חשש אחד יורד מהראש אך חשוב לדעת כי האחריות אינה מכסה בפני כל המקרים. אחד מהמקרים הללו הוא למעשה המקרה השכיח ביותר והוא אי היכולת להיכנס לרכב מסיבות שונות- לא בוצע שכפול מפתחות לרכב, מפתח ננעל בתוך הרכב וכד'. כמו כן, לא רק רכבים חדשים אינם מכוסים ממקרים אלו וכמובן מדובר על כל רכב הנמצא על כבישי ישראל. להלן מגוון הסיבות אשר ימנעו מאיתנו להיכנס אל הרכב שלנו:

  • איבוד מפתחות
  • גניבת מפתחות
  • נעילת המפתח בתוך הרכב
  • מפתח שבור
  • קידוד לא נכון

ועוד. בכדי להימנע ממקרים שכאלו, יש להכיר פורץ רכבים אמין, מקצועי ומוכר.

מי הוא פורץ הרכבים

במאמר זה נסקור בקצרה את תפקידו של פורץ הרכבים וכיצד הוא יכול לסייע לכם. תודות לשפע הקיים של פורצי הרכבים הקיימים, מומלץ מאוד לבחור את פורץ הרכבים שלך היטב ולא לוותר על ביצוע סקר מקדים אשר יערוך דקות ספורות ויחסוך עד מאות שקלים.

ראשית, יש לדעת כי פורץ רכבים הוא בעצם מנעולן המסוגל לטפל בכל סוגי המנעולים ללא קשר ליצרן הרכב, שנת הייצור ורמת הכשל הקיים. כמו כן, העיסוק של המנעולן אינו רק ברכב ולמעשה יכול הוא לעזור ולהעניק שרות לכל סוגי המנעולים הקיימים. מבחינת הכשרה מקצועית ועוד, על המנעולן להחזיק בתעודות שונות כגון הכשרה ותעודת יושר. פורץ רכבים מקצועי יבקש מכם הוכחה ו/או אסמכתא לכך שהרכב הוא שלכם.

בחירה מושכלת

לאחר שהבנו מי הוא פורץ הרכבים, הגיע הזמן לבצע בחירה של הפורץ הנכון עבורכם, כיצד לעשות זאת? על ידי מעקב אחר שני שלבים פשוטים אלו:

שלב ראשון – חיפוש מהיר באינטרנט ומציאת כמה פורצים אופציונאליים הממוקמים קרוב למיקום הרכב התקוע. זאת על ידי הקשת צד המילים "פורץ רכבים ב (העיר בה נמצא הרכב)"
שלב שני – ביצוע סקר קצר עם שלושה נותני שירות לפחות, על פי הפרמטרים הבאים: רמת מקצועיות, המלצות, זמן הגעה ומחיר.

מחירון

מקצוע פורצי הרכבים אינו מעוגן במחירון קבוע בדומה לעלות המוניות לדוגמא. עובדה זו מביאה וגורמת לפערי מחירים עצומים על אותו שירות בדיוק. יחד עם זאת, תודות להיצע הגדול של נותני שירות זה, מתקיימת תחרות גדולה ולכן ניתן לנהל משא ומתן על מחיר עם נותני השירות. במרבית המקרים, ניהול משא ומתן זה יניב לחיסכון של עשרות עד מאות שקלים.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest