אילו רכבים מומלצים ביותר לחברת הסעות

ההסעות שמתאימות לכל מטרה

הסעות רבות מסיעות אותנו לכל מקום במהלך חיינו מהסעות לביתה ספר כשאנו ילדים קטנים ועד להסעות למקום העבודה כשאנו כבר מוצאים משרה קבועה ושגרה יום יומית. הסעות לעובדים, הסעות לאירועים, הסעות לטיולים והסעות לנתב"ג, כולן יכולות להיות איכותיות מאוד עם מערכת מיזוג איכותית ומושבים נוחים עם ריפוד חדש אך בחירת כלי הרכב עצמו היא הבחירה החשובה מכול. אוטובוסים, מיניבוסים, רכבים פרטיים או מיקרובוסים, יש הרבה סוגים של רכבים שיכולים להיות מושפעים גם מסוג הטיול וכמות הנוסעים אך יש כלי רכב שניתן למצוא יותר מכולם.

אילו רכבים מומלצים ביותר לחברת הסעות ?

  • ברוב המקרים בהם אנו חושבים על חברת הסעות מיד אנו חושבים על מיניבוסים ולא סתם. מהסעות לעובדים ועד הסעות לחופשות שמתחילות בנתב"ג, הסעות לחתונה והסעות למסלולי טיולים בצפון, כמעט תמיד המיניבוס יאפשר לכולם להיכנס בתחושה מרווחת ובשיא הנוחיות. יש הרבה סיבות לכך והראשונה היא שהמיניבוסים מתאים כמעט לכל קבוצה. רוב הקבוצות שצריכות הסעה ינועו בין 7-8 אנשים ועד 13-15 וכך המיניבוסים עונה על הצרכים של כולם, כאשר כל מיניבוסים מספיק לבין 2 ל-4 משפחות ממוצעות.
  • המיניבוסים מאפשרים הגעה לכל מקום. בעוד אוטובוסים יכולים לעבור רק בצירי נסיעה מרכזיים או בכבישים שיאפשרו עצירה נוחה בשולי הדרך, המיניבוס יכול להיכנס לכל שכונה ולכל דרך. המיניבוס בעל יכולת תמרון גבוהה יותר, נחשב לבטוח יותר ויכול להוריד ולהעלות נוסעים מדלת הבית ועד ליעד.
  • המיניבוסים יכולים להיות מותאמים בקלות יתרה גם לנכים. אמנם יש גם אוטובוסים שמתאימים לנכים אך לחברת הסעות הרבה יותר פשוט להחזיק מיניבוסים עם מעלון מותאם וכך יש גם מספיק מקום לאחסן אותו במהלך הנסיעה, כמו גם את כל המטען של הנוסעים.

חלוקה נכונה יותר של אורי ההסעות

בין אם אתם צריכים הסעות לעובדים ובין אם אתם צריכים הסעות לאירוע הבא שלכם, הסעות של מיניבוסים יפתרו את הבעיות. במקום לחפש כיצד למלא אוטובוס גדול עם 50 נוסעים, חלוקה למיניבוסים תהיה ממוקדת יותר ופשוטה יותר וזו הסיבה מדוע הפופולריות שלהם גדולה כל כך.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

הוספת גגון לרכב

כמו בכל תחום, תמיד יהיו אלו שימציאו לנו חידושים ותוספות טובות למוצרים הקיימים שלנו. למרות זאת, לא כולם מנצלים הזדמנות זו ומשתמשים באביזרים הנלווים לרכב

לקריאה »