הזמנת הובלות במרכז

אנשים רבים מחליטים לעבור לדירה שכורה גדולה או קטנה יותר באיזור המרכז וזאת משום המצב הפיננסי ואילו אחרים מחליטים לעבור לדירה אותה הם קנו באחת מערי מרכז הארץ על מנת להיות קרובים למשפחה או למקור הפרנסה. כל אלו זקוקים לשירותיה של חברת הובלות בעלת מוניטין מוצלח בשירותי הובלת תכולת דירה בביטחה לערים שונות במרכז.

 

הזמנת הובלה – הדברים החשובים

הדבר הראשון אותו יש לעשות וזאת טרם הזמנתה של חברת הובלה הוא להחליט איזו הובלה נדרשת לכם ומהם הדגשים שחשובים לכם במהלך ההובלה. נכון להיום יש הובלה של תכולת דירה מלאה, הובלות קטנות המיועדות בעיקר לסטודטים או לאנשים שעוברים לדירות מרוהטות, הובלות מנוף שמיועדות לדירות שממוקמות בקומות עליונות ללא מעלית או דירות בהן לא ניתן להוריד את הפסנתר או כל ריהוט כבד אחר באמצעות מעלית וכן הובלות של משרדים וחברות. רק לאחר שתחליטו מה סוג ההובלה הנדרש לכם תוכלו להתחיל בחיפוש אותה חברת הובלות במרכז שתספק לכם את השירות הטוב ביותר.

 

בחירת חברת ההובלה חייבת להיות קפדנית שכן בחירתכם תכריע במידה רבה האם התכולה שלכם אכן תגיע שלמה וללא נזקים ליעד אליו אתם מעונייינים. כיוון שיש תחרות גדולה בענף ההובלות (כמו בכל ענף אחר בישראל) יש מצבים בהם מובילים מורידים מחירים ומציעים הובלה בתעריפים נמוכים מאוד. כאן, ההמלצה היא לעצור ולברר מיהי אותה חברה שמציעה תעריף כה זול להובלה של כל הפריטים החשובים לכם. האם מדובר על חברה שקיימת שנים ומספקת שירותי הובלה אמינים או מדובר על מוביל שעובד חודשיים בשנה בתקופת הקיץ ומעביר התכולה במשאית אחת אותה שכר למטרה זו. האם מדובר על מובילים בעלי מוניטין מוצלח שנבנה על ידי לקוחות מרוצים של חברת ההובלה או האם אין חוות דעת למוביל זה או שהפידבק עליו הינו שלילי. בשורה התחתונה חשוב לדעת שלפעמים משתלם לשלם קצת יותר כדי לדעת שהעברה של כל התכולה שלכם נעשית במשנה הזהירות.

 

חברת ההובלה אותה אתם בוחרים צריכים לשלוח לכם הצעת מחיר על ההובלה. הצעת מחיר זו צריכה לכלול את המחיר הכולל מע"מ ורצוי שגם ביטוח הובלה.  בעת חתימת חוזה יש לוודא שבחוזה רשומים כל הדברים שסוכמו בעל פה, תאריך ההובלה, כל הקשור אל הביטוח, מה התכולה כוללת, מחיר ואפילו טווח שעות של ההובלה. כעת, כל שנותר לעשות הוא לטלפן ולהזמין את שירותיה של אותה חברת הובלות במרכז שתואמת לכל הטיפים שסופקו במאמר זה. בהצלחה.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

כיצד בוחרים צמיגים לרכב?

הצמיגים הם אחד החלקים החשובים ביותר בכל רכב. ישנן לא מעט מסגרות, המציעות צמיגים לרכב, ומסוגים שונים. בחירתו של צמיג מצריכה התייחסות לכמה פרמטרים חשובים,

לקריאה »