הנוחות של עסקאות הטרייד אין

הרכב התקלקל הבוקר, ורק לפני שבועיים היה קלקול נוסף. הבעיות השונות משבשות את חיי השגרה, והמשפחה כולה מתוסכלת. כל הסימנים אומרים: הגיע הרגע להחליף את המכונית, מכיוון שמעכשיו הבעיות רק ילכו ויתרבו וההוצאות רק ילכו ויגדלו. כעת אתם ניצבים בפני שתי שאלות: איך נפרדים מהרכב הנוכחי – ואיך משיגים רכב אמין, בטיחותי ונוח שישמש את המשפחה בשנים הקרובות. אם לפני תקופה קצרה השאלות הללו עוררו תסכול וחששות, ודחפו את בעלי הרכב אל ימים ארוכים בשיחות טלפוניות תוך עיון בלתי פוסק בעמודי מחירון רכב יד שניה – כיום תוכלו לפתור את המצב בקלות ובמהירות.

איך מתבצעת עסקת טרייד אין? כאשר מגיעים אל ספק מקצועי, מורשה ואמין – אין קל מזה. הרכב הקיים יעבור בדיקה והערכה, ומגוון גדול של רכבים יד שנייה יוצגו בפניכם. הרכבים כולם עברו בדיקה, ותוצאות הבדיקה אמינות ומתועדות. לחברת טרייד אין גדולה ואמינה אין שום טעם וצורך להסתיר מכם מידע. היא תפרוש בפניכם את כל הידע הנדרש ולא תערים קשיים מיותרים. האינטרס של שני הצדדים זהה: לסגור עסקה משתלמת ומהירה ללא טרחה מיותרת. העסקה תיסגר בקלות ובמהירות.

החלפת רכבים קלה ומהירה

כאשר משווים את המסלול המהיר והיעיל של הטרייד אין אל התהליך הממושך והמפרך שנדרש מבעלי הרכבים בעבר ההבדל מעורר השתאות. התהליך דרש מבעלי הרכב להחזיק מחירון רכב יד שנייה ביד אחת, דפי עיתון ביד השנייה, ולעבור מודעה אחרי מודעה כדי לנסות להבין ולמיין מתוך הקיצורים והמידע החלקי עם מי כדאי ליצור קשר. תהליך חיפוש הרכב דרש ביקורים בבתי זרים, התמקחויות ממושכות וחשש מתמיד מפני הסתרה והולכת שולל. במקביל נדרש תהליך דומה של מכירת רכב, שגם הוא דרש יכולת משא ומתן, זמן וכוחות מבעלי הרכב. ולבסוף – בדרך כלל החלפת כלי הרכב יצרה תקופה של חפיפה שבה המשפחה מחזיקה רכב מיותר וסובלת מבור בתקציב – או תקופה שבה צריך להסתדר בלי רכב בכלל. כל התלאות הללו נחסכות מבעלי הרכבים כיום.

כדי ליהנות מכל היתרונות של עסקת טרייד אין יש לבחור בחברה אמינה, וותיקה ומבוססת. כאשר אתם מבצעים עסקאות בהיקפים כספיים גדולים זכותכם כלקוחות לצפות לשקיפות ולשירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. חברת טרייד אין אשר פועלת מטעם יבואני רכב ומביאה עמה ניסיון רב, יכולות גבוהות לבדיקה וטיפול ברכבים משומשים וידע בתחום – היא הבחירה הנכונה עבורכם במצב שבו תרצו להחליף את הרכב.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

ניפוח צמיגים בחנקן

אם עד היום ניפחנו את צמיגי הרכב באוויר, וזה עבד טוב אבל גם טומן בחובו סכנות כמו ירידה מהירה של לחץ האוויר, תפקודים מופחתים של

לקריאה »

שרותי דרך

תקלה ברכב עלולה להתרחש בכל מקום, וזה לא תמיד צפוי ואתם ממש לא יכולים לחזות זאת מראש. אבל זה עדיין לא אומר שנגזר עליכם להיות

לקריאה »