מאזדה 3 יד ראשונה – כיצד אנחנו בוחרים את הרכב הבא שלנו?

רכישת רכב חדש, בוודאי אם מדובר ברכב יד ראשונה, זה עניין מרגש שדורש שיקול דעת. שכן בכל זאת מדובר בהשקעה כספית גדולה, השקעה שאנחנו לא מתכוונים לעשות בכל יום, ולא פחות חשוב, אנחנו קונים רכב אשר אמור לשרת אותנו מדי יום לצרכים שונים, אם לא נבצע רכישה חכמה, זה עלול לפגוע בנו בדרכים שונות ועלולה להיות לכך השפעה הרסנית על חיינו.

לשמחתנו הרבה, אנחנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של מכוניות של חברות ומדגמים שונים. לכן תהליך החיפוש, גם אם הוא לוקח זמן, הרי שהוא יכול להתבצע בצורה קפדנית ורצינית, באופן כזה שאנחנו נגיע בסופו של דבר אל הרכב האופטימאלי עבורנו. לשם כך, אנחנו צריכים לקבוע מה חשוב לנו, מה הם הפרמטרים שלנו לרכישה משתלמת, ועל פי כל זה לבחור בסופו של דבר את הרכב הבא שלנו.

מדוע לבחור רכב יד ראשונה ולא רכב יד שנייה

לפני שנציג את הפרמטרים לבחירה, נעסוק קודם בשאלת הבסיס, מדוע משתלם לקנות רכב יד ראשונה ולא רכב יד שנייה.

מאוד פשוט להסביר מדוע מאזדה 3 יד ראשונה עדיפה על רכב דומה שהוא יד שנייה. אף על פי שמדובר בעלויות שונות, הרי שרכב מאזדה 3 יד ראשונה הוא ללא בלאי, להבדיל מרכב יד שנייה, הוא כולל את כל הפונקציות החדשות ביותר שיש ברכב, יהיה לנו הרבה יותר זול להחזיק אותו (מאחר ואין בו בלאי שקיים ברכב יד שנייה), ובעתיד נוכל גם למכור אותו בקלות רבה יותר ובערך גבוה יותר, להבדיל מרכב יד שנייה שערכו כבר נמוך ממילא.

הפרמטרים לרכישת רכב חדש

כאמור, עלינו לקבוע מה הם הפרמטרים החשובים ביותר עבורנו לרכישת רכב חדש.

הפרמטר הראשון ייקבע על פי הצרכים שלנו. אם אנחנו מחפשים רכב משפחתי או לעסקים, הרי שרכב מאזדה 3 יד ראשונה יכול להיות פתרון אידיאלי. לעומת זאת, אם אנחנו צריכים רכב לעבודה, אם אנחנו עובדים בבניין או בעבודה אחרת בשטח, סביר להניח שהצרכים שלנו יהיו שונים ואז נחפש רכב אחר.

הפרמטר השני יהיו הוצאות. אנחנו נבחן הן את ההוצאות על רכישת רכב חדש מבחינת שאלת עלויות רכישה והן מבחינת צריכת דלק והוצאות טיפולים בעתיד. כך אנחנו נוכל לדעת אם תהיה לנו אפשרות להחזיק את הרכב ולהשתמש בו מבלי שנצטרך להשקיע בו סכומים גבוהים.

הפרמטר השלישי ייקבע על פי רוב לפי אמינות הרכב. ישנם כלי רכב שידועים בכך שהם מאוד אמינים, בעוד שיש אחרים שנחשבים יותר מסוכנים לרכישה, כלומר כאלה שמועדים לתקלות שונות. מן הסתם, אנחנו נעדיף רכב מהסוג הראשון ולא השני.

הפרמטר הרביעי והאחרון יסתכל על סוף הדרך, כלומר, עד כמה יהיה לנו קל למכור את הרכב בעתיד. אנחנו לא נרצה לרכוש רכב שנתקשה להוציא אותו למכירה כי לא יהיה לו ביקוש או שערכו יהיה נמוך מדי. אנחנו נחפש רכב עם ערך גבוה וביקוש רב.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

על קניית רכב יד שנייה

אחת ההוצאות הכי גדולות לכל בית אב בישראל היא קניית רכב. למעשה לא ניתן לנהל אורח חיים תקין בלי רכב פרטי, מכיוון שהתחבורה הציבורית בארץ

לקריאה »

שיפוץ גיר

תיבת  ההילוכים ברכב או בשמה המוכר יותר – הגיר, היא המערכת המקשרת בין המנוע לגלגלים. באמצעותה ניתן להעביר את הכוח  המופק מהמנוע ולרתום אותו לתנועת

לקריאה »