ממה צריך להיזהר כשבוחרים מוסך לרכב?

בחירה נכונה של מוסך לרכב ממזערת סיכונים ומצילה חיים. טיפול במוסך אמין מונעת ירידה בערך הרכב, חוסכת בלאי ושחיקה ויש לה גם משמעות כלכלית בטווח הקצר והארוך. הנה כמה דברים שכדאי להיזהר מהם כאשר בוחרים מוסך:

א. איזור עבודה לא נקי ולא מסודר – בניגוד למה שנהוג לחשוב, מוסך לא חייב להיות חלל עבודה לא נקי, לא מסודר ולא היגייני, אלא להיפך: ככל שהמוסך נקי יותר כך ניתן להסיק לגבי רמת המקצועיות שלו. מכונאי רכב המכבדים את המקצוע שלהם לא יסכימו לעבוד במוסך מלוכלך. היזהרו ממוסך לא נקי, עמדת עבודה מלוכלכת וחדר המתנה מבולגן.

ב. היעדר פרטים לגבי מדיניות – אתם צריכים להיזהר ממוסך שלא מוכן להתחייב למדיניות. ההתחייבות באה לידי ביטוי במתן פרטים על שעות פעילות, ימי פעילות, תנאי תשלום ומחויבות או אחריות אחרי טיפולים.

ג. היעדר שירות לקוחות – אל תכניסו את הרכב למוסך בו אין שירות לקוחות שזמין לכל פנייה שלכם. מחלקת שירות לקוחות היא הגורם מולו אתם מתנהלים במקרה של עיכובים, תקלות ובעיות.

ד. תעודות והסמכות – כאשר בוחרים מוסך לרכב צריך להיזהר לא לתת אמון במכונאים ללא הסמכה, תעודות ורישיון. מכונאים כאלה עלולים ליצור יותר נזק מתועלת. בדקו את התעודות וההסמכה ואל תתביישו לשאול על ניסיון ספציפי. בררו היכן המכונאים קיבלו את ההכשרה שלהם והאם המוסך מאושר על ידי היבואן הרשמי.

כמה יעלה לכם לטפל ברכב במוסך מקצועי?

מחיר הוא פקטור משמעותי במערכת השיקולים לבחירת מוסך, אך הוא בשום פנים ואופן לא מהווה את השיקול היחיד. זכרו שעדיף להשקיע עוד כמה שקלים בטיפול מקצועי מאשר לסבול מבעיות חוזרות ונשנות ברכב. העלות של מוסך מורשה שווה את ההשקעה וצפויה להחזיר את עצמה בתוך זמן קצר.

היזהרו ממוסך שנראה חשוד או ממכונאי שמציע מחירים נמוכים מהרגיל. עברו על החוזה ועל האותיות הקטנות. בצעו השוואה בין מחירי מוסכים באיזורים שונים בארץ, קבלו המלצות מחברים ובני משפחה והגיעו לפחות פעם אחת למוסך כדי להתרשם מקרוב מתנאי העבודה

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

ביטוח רכב: מה חשוב לדעת?

ביטוח רכב: מה חשוב לדעת? ביטוח רכב הוא ביטוח חובה לכל בעל רכב בישראל. ביטוח זה נועד לכסות נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מתאונה, הן לנהג

לקריאה »

ניפוח צמיגים בחנקן

אם עד היום ניפחנו את צמיגי הרכב באוויר, וזה עבד טוב אבל גם טומן בחובו סכנות כמו ירידה מהירה של לחץ האוויר, תפקודים מופחתים של

לקריאה »