ניפוח צמיגים בחנקן

אם עד היום ניפחנו את צמיגי הרכב באוויר, וזה עבד טוב אבל גם טומן בחובו סכנות כמו ירידה מהירה של לחץ האוויר, תפקודים מופחתים של הרכב על הכביש ואפילו סכנת התלקחות – הרי שכדאי לשקול לפנות לאפשרות הנוספת: ניפוח צמיגים בחנקן.

מהו חנקן?

החנקן הוא גז שאינו דליק (אינרטי), המהווה 78% מהאוויר. גז זה אינו מכיל שמן או לחות ולכן אלה לא יכולים לפגוע בצמיג, בשונה, כמובן, ממצב שבו מנפחים אותו באוויר. כיום משמש החנקן בעיקר לצורך ניפוח צמיגים של מטוסים, של מכוניות מרוץ ושל משאיות כרייה, אולם אט-אט הוא תופס את מקומו הבטוח גם בתחום של ניפוח צמיגי רכבים פרטיים.

יתרונותיו של חנקן לרכב

לחנקן יש הרבה מאוד יתרונות על האוויר בכל הנוגע לניפוח צמיגים:

  • לחץ קבוע – החנקן שומר על לחץ קבוע למשך הרבה יותר זמן מאשר האוויר. כאשר יש לחץ קבוע בצמיגים, התפקוד שלהם על הכביש הרבה יותר טוב, והם מספקים לרכב הרבה יותר יציבות.

 

  • שמירה על אורך חיי הצמיג – גז החנקן לא מכיל אוויר, ולא מכיל שמן או רטיבות אחרת. לכן, כאשר בוחרים לבצע ניפוח צמיגים בחנקן שומרים על הצמיג בצורה הטובה ביותר שאפשר, ומונעים התחמצנות של הגומי והחלדה של רשתות הפלדה הנמצאות בחלקים שונים של הצמיג (בסיס השסתום, ג'אנט ועוד).

 

  • אין חשש מדליקות – החנקן הוא גז שאינו דליק, ולכן כאשר מבצעים ניפוח צמיגים בחנקן מונעים את התחממות הצמיגים וכמובן שגם את התלקחותם.

 

  • הפחתת צריכת הדלק – ניפוח צמיגים בחנקן מסייע מאוד בהארכת חיי הצמיג ובהפחתה של צריכת הדלק, כך שהוא בהחלט יכול לסייע לכם לחסוך לא מעט כסף.

 

  • שמירה על איכות הסביבה – השימוש בחנקן כגז למילוי הציגים מסייע מאוד בשמירה על איכות הסביבה, שכן כמות ה- CO2 שנפלטת לאוויר פוחתת בצורה משמעותית.

כל היתרונות הללו הופכים את הפעולה של ניפוח צמיגים בחנקן להיות הדרך האופטימלית לשמירה על אורך חיי הצמיג, להימנעות מסכנת התלקחות ומפגיעה פיזית בצמיג, לשמירה על איכות הסביבה וליציבות הרבה יותר טובה.

לאור כל זאת, ולאור העובדה שהיציבות החזקה של הרכב הוכחה באופן מלא במחקרים – אין פלא שהיום הרבה מאוד אנשים מתחילים לנפח את גלגלי הרכבים שלהם באמצעות חנקן ולא באמצעות אוויר.

אם גם אתם רוצים לנסות ליהנות מכל היתרונות, כדאי שתפנו אל פנצ'רייה המתמחה בתחום של ניפוח צמיגים בחנקן. אין בכלל ספק, שאת היתרונות של הבחירה שעשיתם תרגישו מיד בנסיעה הראשונה, ושהצמיגים שלכם יודו לכם כי הם יחזיקו מעמד על הכביש הרבה יותר משנה.

לקבלת פרטים נוספים אודות ניפוח צמיגים בחנקן פנו אל הפנצ'רייה הקרובה למקום מגוריכם ותוכלו גם אתם להתחיל – כאן ועכשיו.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

הנוחות של עסקאות הטרייד אין

הרכב התקלקל הבוקר, ורק לפני שבועיים היה קלקול נוסף. הבעיות השונות משבשות את חיי השגרה, והמשפחה כולה מתוסכלת. כל הסימנים אומרים: הגיע הרגע להחליף את

לקריאה »