קניית מונית – ליהנות מהעבודה שאנחנו עושים

כשהורים שלנו החלו את דרכם בשוק העבודה, אז במקרים רבים, בין אם הם היו שכירים או עצמאים, היה ברור להם שהדרך בה הם בחרו, זו הדרך בה הם יילכו עד שיחליטו לצאת לפנסיה. בתקופתם לא היה נהוג להחליף עבודות וכמעט ולא היה נהוג גם להחליף מקומות עבודה. אם הם מצאו עבודה בתחום מסוים, בחברה מסוימת, סביר להניח, אם הכל היה טוב ולא היו קורים דברים לא צפויים בדרך, אז מאותו תחום ומאותה חברה, הם יצאו לפנסיה כשהגיעו לגיל המתאים.

אצלנו זה לא ככה כידוע. חבר'ה בני עשרים-שלושים-ארבעים, יכולים כבר לספור לא מעט מקומות עבודה בהם עבדו, חלק מהם יכול גם לספור לא מעט תחומים בהם בחרו לעסוק במהלך השנים, וגם אם נשאל אותם היום במה הם עוסקים, יש סיכוי רב שהתשובה לא תהיה דומה לזו שאנחנו נקבל מהם מחר או בעוד שנה.

אחת הסיבות לכך היא, שמרביתנו מחפשים את ההנאה בעבודה. לכן האופציה של קניית מונית יכולה לדבר אל רבים מאיתנו. יש אנשים שאולי יתקשו להבין את ההקשר, אך אם אנחנו מחפשים מקצועות שיעניקו לנו עבודה נעימה מצד אחד, עבודה מתגמלת ומשתלמת, ומצד שני אנחנו מחפשים מקור הכנסה בטוח לאורך זמן, אז אין ספק שהאופציה של קניית מונית יכולה להיות טובה עבורנו. מה עוד שאנחנו לא חייבים לעסוק בכך כל הזמן, ואנחנו יכולים לעסוק בעוד תחומים במקביל.

בעבר קניית מונית היתה אופציה שלא רבים יכלו לעמוד בה, מסיבות של רגולציה ובירוקרטיה. עם הזמן המצב השתנה, וכיום יותר פשוט להיכנס לתחום. לכן אנחנו יכולים למצוא הרבה יותר חבר'ה צעירים שמשתלבים בענף וגם חבר'ה מבוגרים אשר מחפשים קריירה חדשה או מקצוע אחרי הפנסיה.

מדוע קניית מונית יכולה להיות אופציה טובה עבורנו

נתחיל מהבסיס, אם אנחנו מחפשים עבודה שגם תספק לנו הנאה ביום יום וגם תכניס לנו משכורת לא רעה, אין ספק שכאן טמונה התשובה עבורנו. הרי מה זו נהיגה במונית? אנחנו נוסעים כל היום ברכב ממוזג, פוגשים אנשים, מסיעים אותם ממקום למקום, אנחנו קובעים את שעות העבודה שלנו, אין לנו בוס על הראש, אנחנו יכולים להחליט מתי לצאת להפסקות ומתי לעבוד. כל זה בזמן שאנחנו מרוויחים לא רע מכל נסיעה.

יתרה מזו, קניית מונית מאפשרת לנו לבצע דברים נוספים במקביל. אנחנו יכולים ללמוד בשביל שנוכל יום אחד לעבוד בתחום אחר, אנחנו יכולים לפתח תחביבים, אם אנחנו כבר בשלב מתקדם יותר של תהליכים מסוימים, הרי שזו יכולה להיות עבודה זמנית עד שלא נצטרך אותה עוד.

בניגוד להורים שלנו, אנחנו לא צריכים להתחייב שזו תהיה העבודה שלנו כל החיים. ביום שנרצה, נוכל להניח את המפתחות בצד ולפרוש מנהיגה במונית.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest