וו גרירה- מודע זה כדאי לכם ?

מהו וו גרירה ולמה הוא משמש

וו הגרירה הידוע הוא מושג שכל אחד מכיר אך רבים הם האנשים שטועים וחושבים שהוא מיועד אך ורק לטנדרים או לכלי רכב גדולים. ההנחה השגויה שרבים מניחים, ש-וו גרירה מיועד אך ורק למי שמתעסק בהובלות של נגררים, משאות כבדים או שהעבודה שלו מצריכה אותו להשתמש בנגרר, היא הנחה שגויה. וו גרירה הוא וו שמחובר לחלק האחורי של הרכב ומאפשר לרכב שלך להתחבר לנגרר אחר, להובלת מטען, הובלה אופנוע ים, כלי רכב אחר או כל משא כלשהו שמיועד להתחבר ל-וו, ההתקנה שלו מהירה פשוטה.

מדוע כדאי לחבר לרכב שלכם וו גרירה?

  • כי לא תדעו מתי הוא יהיה נחוץ. לא כדאי לחכות לרגע האמת ולגלות שאין לכם וו גרירה וכמה חבל שלא התקנתם אחד. וו שיעזור לכם לגרור מכונית של חבר, של הבן שלכם או סתם אדם שצריך עזרה כדי להגיע למקום מבטחים, יכול להיות ההבדל בפתרון סיטואציות מורכבות ובעייתיות ואף מצילות חיים. אותו וו שמתחבר לחלק האחורי שלכם מותקן בפשטות וברגע האמת יכול להיות ההבדל הקטן בחיסכון משמעותי של זמן ואף הוצאות כספיות רבות שכן גרר עולה לא מעט כסף והזמנתו אורכת זמן.
  • וו גרירה תמיד תורם. בקיומו של וו ברכב שלכם, תוכלו להשתמש בו גם במקרים שבו לא חשבתם שתצטרכו אותו. למשל, תוכלו לרכוש נגרר ובעת הצורך להשתמש בו גם כשלדעתכם יכולתם להסתדר בלעדיו. למשל, אם קניתם ריהוט או מקרר חדשים, תוכלו להוביל אותם וכך לחסוך כסף רב. תוכלו להוביל מטען בסיבוב אחד במקום לחזור הלוך ושוב לביתכם כדי להוביל את כל הציוד. כך בעצם ה-וו יכול לשנות את חייכם בלי מאמץ רב ולהוות פתרון קל למגוון בעיות.

התקנה פשוטה רק אצל בעלי מקצוע מוסמכים

בהתלבטות האם להתקין וו גרירה או לא, הסירו דאגה מלבכם בכל מה שקשור לתהליך ההתקנה שלו. ההתקנה פשוטה מאוד לא אורכת זמן רב, מה גם שהתקנת ה-וו לא יקרה ודאי שלא עבור התועלת שהוא מעניק לבעל הרכב. וו יכול להיות מותקן בכל רכב חזק שעומד בדרישות ואת זה תדעו רק אצל מומחים ובעלי מקצוע ומסמכים שיבצעו את הליך ההתקנה לפי התקנות בצורה המקצועית והבטיחותית ביותר.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

ביטוח רכב: מה חשוב לדעת?

ביטוח רכב: מה חשוב לדעת? ביטוח רכב הוא ביטוח חובה לכל בעל רכב בישראל. ביטוח זה נועד לכסות נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מתאונה, הן לנהג

לקריאה »

מוסך נייד

למי מאתנו זה לא קרה…. אנחנו נוסעים ברכב ולפתע נדלקת נורת אזהרה או שקורה משהו אחר שמצריך מאיתנו לעצור בצד. מהר מאוד אנחנו מבינים שאנחנו

לקריאה »