נופש בקרוואן – החופשה הבאה שלכם

את חלום הנופש בקרוואן ואת הנסיעות הממושכות בבית על גלגלים אנחנו מכירים מסרטים ומרשמים בטיולים שלנו מחוץ לארץ. צורת הנופש הזו מקובלת ברחבי העולם מהסיבה הפשוטה שמדובר בדרך נפלאה ליצור חופשה בלתי נשכחת וחד פעמית שמצרפת נוחות עם חוויות ונדודים. נופש בקרוואן מפנק ומאובזר מציע את הנוחות והפרטיות של הבית ביחד עם האפשרות להיות בכל מקום שאנחנו רוצים בו. נופש מהסוג הזה מתאים לכל מי שנהנה מחוויות והתנסויות מיוחדות, לחובבי הקמפינג וגם למי שמעוניין בנופש בשטח בלי הקושי של תנאי השטח. החוויה המרגשת של טיול בקרוואן מתאימה גם לזוג שמחפש נופש רומנטי מיוחד ומקורי – וגם למשפחה שרוצה להעניק לילדיה חוויה מלהיבה ומיוחדת במינה שתישאר איתם לתמיד. את כל הטוב הזה אפשר היום למצוא גם אצלנו בישראל, ולהתאהב מחדש בנופים המוכרים שלנו בתנאים חדשים ולא מוכרים.

קרוואנים בישראל – זה כבר כאן

אם בעבר חווית הקרוואן הייתה שמורה לטיול יקר בחוץ לארץ, כיום ניתן להשכיר גם אצלנו בישראל קרוואנים מודרניים, נוחים ומאובזרים. לחופש כזה יש את כל היתרונות של טיול שטח, אבל אתם לא צריכים להשתולל עם פריקה ואריזה או עם ציוד מצומצם ותנאים לא נוחים. הקרוואן מציע לכם את הטוב שבשני העולמות – גם לינה ושהות בעומק השטח וגם תנאי מגורים של בית מלון. אנשים רבים מבצעים השכרת קרוואן בצפון ונהנים מהאפשרויות הרבות שנפרשות בפניהם בתנאים המיוחדים של הבית הממונע. קרוואן נגרר להשכרה הוא חלום שקל להגשים אותו וכיף לחוות אותו. זוהי חוויה מאחדת לחברים או בני משפחה מפונקים שסוף סוף מוצאים מכנה משותף עם טיילי השטח שתמיד מספרים על הנוף המדהים ביעד האחרון.

לנופש בישראל יש יתרונות רבים. בלי דרכונים, בלי לחצים – המטיילים פשוט יוצאים מהבית ונהנים מהעובדה שאצלנו בארץ הכל במרחק נסיעה קצרה וקלה. כדי להרים את החוויה אפילו יותר קרוואן נגרר להשכרה מציע פינוקים שאינם זמינים בטיול שטח שגרתי: שירותים, מטבח ומיטות נוחות. כך שיש לכם בית מחוץ לבית, ואתם מוזמנים לחופשה קלה ונקייה ממתחים. ערב אחד אתם נהנים מבריזת ים מפנקת ויום אחד מאוחר יותר אתם כבר לנים בחולות המדבר – וכל זה מבלי שארזתם שום דבר ומבלי שיצאתם מדלת הבית! תכננו את הטיול מראש או פשוט סעו ללא תכנית מיעד ליעד – כך או אחרת תזכו לחוויה ייחודית של נופש שבו בחרתם השכרת קרוואן בצפון.

 

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

לנהוג במכונית חשמלית

אם יש משהו שהשנים האחרונות לימדו אותנו, זה שיש צורך הולך וגובר באלטרנטיבות טובות יותר לסביבה. בין אם בבית או מחוצה לו, פיתוחים טכנולוגיים שונים

לקריאה »