על קניית רכב יד שנייה

אחת ההוצאות הכי גדולות לכל בית אב בישראל היא קניית רכב. למעשה לא ניתן לנהל אורח חיים תקין בלי רכב פרטי, מכיוון שהתחבורה הציבורית בארץ זקוקה לשיפור ניכר. החזקת רכב דורשת הרבה מאוד כסף וגם המימון הראשוני של קניית הרכב יכול להיות יקר. מה הפתרון? אם אנחנו לא רוצים להתפשר על איכות החיים האישית שלנו ואנחנו רוצים שיהיה לנו רכב אנחנו יכולים לקנות רב יד שנייה. קניית רכב יד שנייה תאפשר לנו ליהנות מרכב איכותי ובטוח שאיכות הצמיגים והמנוע שלו טובה במחיר הוגן ונוח יותר ממחיר של רכב חדש.

האם כדאי לקנות רכב יד שנייה?

השאלה האם כדאי לקנות רכב יד שנייה היא שאלה בוערת. כמו בכל החלטה שמקבלים בחיים גם להחלטה לקנות רכב יד שנייה יש יתרונות וחסרונות, אך במקרה זה היתרונות גוברים בהרבה על החסרונות. אורך החיים הממוצע של רכב שלא עבר תאונות דרכים יכול להגיע גם לחמש עשרה או אפילו עשרים שנה. כאשר אנחנו קונים רכב יד שנייה אנחנו חוסכים באופן משמעותי הרבה מאוד כסף. רכבים יד שנייה הם רכבים לא פחות טובים מרכבים חדשים. רכבים אלו יכולים להיות איכותיים מאוד והם יכולים לאפשר לנו להגיע ממקום למקום בקלות רבה ובבטחה מקסימלית.

למה חשוב לשים לב למצב הצמיגים של הרכב שאנחנו קונים?

כאשר אנחנו קונים רכב יד שנייה יש הרבה מאוד דברים שחשוב שנשים לב אליהם. אחד הדברים שהכי חשוב שנשים לב אליהם ברכב הוא מצב הצמיגים שלו. כאשר הצמיגים ברכב הם במצב של שחיקה הנסיעה בו יכולה להיות מסוכנת. החדשות הטובות הן – שזה מאוד פשוט להחליף את הצמיגים הישנים בצמיגים חדשים. התקנה של צמיגים חדשים ברכב שלנו תאפשר לנו לנסוע בצורה בטוחה יותר בכבישים. לפני שאנחנו קונים את הרכב כדאי לנו לקחת אותו למוסך לבדיקה. עם הבדיקה תראה שיש להחליף את הצמיגים אנחנו לא צריכים להיבהל אלא רק להוריד את מחיר הצמיגים ממחיר הקנייה של הרכב. רכב יד שנייה עם צמיגים חדשים – הוא רכב ששווה לנסוע בו.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

הנוחות של עסקאות הטרייד אין

הרכב התקלקל הבוקר, ורק לפני שבועיים היה קלקול נוסף. הבעיות השונות משבשות את חיי השגרה, והמשפחה כולה מתוסכלת. כל הסימנים אומרים: הגיע הרגע להחליף את

לקריאה »