האם חיבור נגרר לרכב עם וו גרירה יפגע ברכב שלכם?

לא פעם, עולה לכם בראש האפשרות לחבר לרכב שלכם נגרר באמצעות וו גרירה מיוחד, ובכך אתם יכולים לקבל מענה ללא מעט סוגיות. כך למשל אתם יכולים ליהנות מהיכולת לקחת אתכם יותר ציוד כשאתם יוצאים לטיול בטבע, אתם יכולים לבצע הובלות קטנות לבית שלכם, או פשוט ליהנות מעוד שטח פוטנציאלי להובלה לכל מקרה שלא יבוא. השאלה שעולה מכאן היא האם החיבור של הנגרר עם וו גרירה עלול בטעות לגרום לבעיה ברכב שלכם? התשובה היא שלא – ונסביר לכם כעת למה זה בטוח לשימוש .

אין לכם שום סיבה לחשוש

  • הרכב שלכם ערוך לזה – רוב הרכבים כיום, מתוכננים כך שאין שום בעיה להתקין להם וו גרירה עם נגרר. כמובן שחשוב מאד להסתכל במפרט הטכני של הרכב ולוודא את זה. כל יצרנית רכב שמכבדת את עצמה, מפרטת אילו נגררים מותר לחבר לרכב. כמובן שלכל רכב יש מגבלת משקל מקסימלית שהוא יכול לקחת איתו – אבל מדובר על אפשרות שבהחלט רלוונטית לרכבים רבים, ואם זה כתוב בספר הרכב הרשמי – זה כבר יכול להרגיע אתכם שלא צפויה כל בעיה.
  • הווים מתוכננים לזה – אתם לא האנשים הראשונים ששוקלים לחבר נגרר לרכב שלהם עם וו הגרירה. כיום, ווי הגרירה מיוצרים לפי תקנות מחמירות במיוחד שקיימות ביפן, אירופה וארה"ב – וישראל כמובן הולכת בעקבות התקנות הללו. הווים מיועדים לאחזקה של נגררים מכל סוג, ויש התאמה מושלמת בין הנגרר, וו הגרירה, והרכב עצמו.
  • אפשר גם לבטח – עדיין חוששים מההשפעה של נגרר על הרכב? אולי מה שירגיע אתכם הוא פוליסת הביטוח. כיום אפשר לבטח גם את הרכב וגם את הנגרר מפני נזקים פוטנציאליים, וחברות הביטוח מוכנות גם להוסיף סעיפים הקשורים לנגרר. אם הביטוח מוכן לקחת על עצמו את הסיכון הזה – אין סיבה שאתם תיקחו.

אין שום סיבה להיות מודאגים

לסיכום, כל עוד אתם הולכים למקום שמורשה להתקין ווי גרירה, וכל עוד אתם דואגים להתאמה בין הנגרר, הרכב והוו, אין לכם ולו סיבה אחת להיות מודאגים. כעת אתם תוכלו לנצל את הפוטנציאל של הרכב שלכם עד למקסימום!

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

פריצת רכבים לא חוקית

כאשר מדברים על פריצת רכב, מדברים על משהו רגיש במיוחד בפרט כשזה קורה לכם ללא התראה מראש. לרוב, אנשים משייכים את הנושא הזה למשהו פלילי

לקריאה »

שיפוץ גיר

תיבת  ההילוכים ברכב או בשמה המוכר יותר – הגיר, היא המערכת המקשרת בין המנוע לגלגלים. באמצעותה ניתן להעביר את הכוח  המופק מהמנוע ולרתום אותו לתנועת

לקריאה »