מדוע חשוב לטפל ברכב בזמן?

רכב מורכב ממערכות וממכלולים מורכבים ורגישים. לכל אחד מהם יש מקדם שחיקה  שונה. כל אחד מהם עלול להינזק- ולגרום נזק- כתוצאה מהעדר טיפוח תקופתי נדרש על פי הוראת יצרן. תחזוקה נאותה של רכב מחייבת את בעליו לגלות ערנות מתמדת, לעקוב בקפידה אחרי ההוראות, לבצע טיפולים תקופתיים במועדם.

אחד המקומות המורשים והמוסמכים לביצוע בדיקות מקיפות ויסודיות הוא  מוסך צ'מפיון מוטורס , המתמחה בטיפול ברכבי פולקסווגן סיאט ומסחריות.

טיפול בזמן לא בהכרח ימנע תקלות ברכב אבל הוא יצמצם ויפחית עד למינימום את היתכנותן. טיפול בזמן פירושו, כי אנשי מקצוע מוסמכים יבדקו את הרכב, יחליפו בו מסננים ושמנים, יבדקו את תקינותם וכשירותים של המכלולים השונים ויבצעו בבדיקה את כל מה שמתחייב ונדרש על פי פרוטוקול מובנה ומסודר של יצרנית הרכב.

 חשוב לטפל לא רק בזמן הנכון אלא גם במקום הנכון

כאשר אתם נכנסים לשגרת טיפולים במקום המיועד להם ומהווה ערובה לטיפול מקצועי מיטבי – מוסך צ'מפיון מוטורס – אתם מקבלים החלטה  טבעית ומתבקשת. החלטה נכונה, הגיונית ומושכלת. בכך אתם מבטיחים לעצמכם כי כל במקום כל חלק ברכב שתידרש החלפתו יותקן בו חלק חילוף מקורי בלבד. יש לכך חשיבות רבה.

ניתן להמחיש את החשיבות בכך דווקא על דרך השלילה: כאשר אתם מכניסים את הרכב שלכם לטיפול במוסך שאין לכם כל ידיעה על אודותיו, אתם מסתכנים בכל כי לא שיקול מקצועי ובטיחותי יהיה השיקול המרכזי והעליון של מי שיופקד על הטיפול ברכבכם אלא שיקול כלכלי טהור, הרצון לחסוך כסף. כך עלול להיווצר מצב,שבו במקום חלק חילוף מקורי "ישר מהניילון" – במירכאות ובלעדיהן- אתם עלולים לקבל חלק ישן, לא בהכרח מתאים, שנלקח מרכב מפירוק.

האחריות שאתם מקבלים בכל טיפול המתבצע בתוך אחד מסניפי מוסך צ'מפיון מוטורס הפרושים בכל רחבי הארץ היא אחריות מלאה. אתם זוכים לשירות מקצועי ואמין. כלקוחות קבועים של המוסך אתם נהנים מיחס אישי

כל מוסך הוא מרכז שירות

תחת קורת גג אחת- ניהולית ותפעולית- מצויה כל התשתית הנדרשת לטיפול מיטבי ברכב שלכם. אל מוסך צ'מפיון מוטורס, אשר מהווה מרכז שירות לכל דבר ועניין, אתם יכולים, כמובן, לבוא לא רק לטיפולים תקופתיים, כנדרש וכמתחייב, אלא בכל שאלה, בכל תקלה, קטנה גדולה, בכל נקודת זמן.

במרכז השירות זמינים חלקי החילוף המקוריים ותקני האיכות והבטיחות המחייבים והמחמירים הם חלק מהסטנדרטים של קונצרן פולקסווגן העולמי- אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם.

בשורה התחתונה: חשוב ביותר לטפל ברכבכם בזמן הנכון- קל מכסת קילומטרים קבועה וקצובה או, לחלופין, תקופת זמן (על פי הוראות היצרנית) אבל לא פחות חשוב לטפל במקום הנכון- במוסך צ'מפיון מוטורס בפרט ובמוסך מורשה בפרט.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

שיפוץ גירים לרכב

כל אחד מאתנו זקוק לרכב תקין ובטוח הרכב שלנו הוא חלק משמעותי ביותר מחיי היום יום שלנו, ואנחנו תלויים בו במידה רבה מאוד עבור השגרה

לקריאה »

הוראות בטיחות להפעלת מלגזה

העולם המודרני יצר צורך למרכז את בתי המלאכה והייצור שהיו נפוצים בעבר למפעלי ענק, מהם לכל עובד התמחות ספציפית והמוצר הסופי מיוצר בפס ייצור בצורה

לקריאה »