מה מייחד את טסלה יותר מכולם?

מיד כאשר נאמרת המילה טסלה, בכל הקשר שהוא, האוזניים נדרכות, המבט מתמקד וכל מי שנמצא באזור עוצר כדי להאזין לדברים שנאמרים. אין זה משנה אם השיחה היא על השכן שרכש את הדגם החדש, על כתבה ישנה בעיתון לגבי מחיר הרכב או על דגם חדש יצא לשוק, השיח בנושא זה מעניין, מושך ומעורר את הסביבה לשיחה ערה. אז מה הסיבה שדווקא היא מעוררת עניין כה רב? מה יש בה שמהפנט ומגרה את כל החושים, מדוע כולם רוצים לרכוש דווקא אותה? לפניכם מספר סיבות שבזכותן טסלה היא המכונית המועדפת על הישראלים.

סמל סטטוס ויוקרה

בישראל ישנן קרוב ל-5,000 מכוניות כאלו, והן הרכב הפרטי הנמכר ביותר. הסיבות לכך הן מעמד, יוקרה וסמל סטטוס שאת כולן מייצגת טסלה ללא כל מאמץ. אילון מאסק, הבעלים של החברה, מתייחס אל הרכב כפי שאף יצרנית רכב לא התייחסה מעולם לאף אחד מדגמיה והוא עושה זאת בצורה מרשימה ומפוארת. הוא מציג אותה כ"מחשב על גלגלים" ומייחד אותה בכל דרך אפשרית, החל מעיצוב ייחודי ומינימליסטי, דרך ביצועים יוצאי דופן וכלה בוויתור על סוכנויות המכירות וקנייה ישירה מהחברה. בדרך זו הוא מצהיר שהטסלה אינה זקוקה לסוכני מכירות שישכנעו את הקונה לרכוש אותה כיוון שהרכב "מדבר" בעד עצמו. כל אחד יכול להזמין טסלה בלחיצת כפתור מכל מקום ובכל זמן. כל אלו מעמידים את הרכב המדובר בראש הפירמידה, בארץ ובעולם, ויוצרים סביבו הילה של פאר ויוקרה. 

אבזור קבוע ברמה הגבוהה ביותר

חבילת אביזרים לטסלה היא קבועה עבור כל דגמי הרכב, ויחד עם זאת היא מהמתקדמות, העשירות והמפנקות שיש. היא כוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, ניווט מובנה במערכת הרכב, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, ריפודי עור, בקרת סטייה מנתיב, מערכת שמע מתקדמת בעלת שמונה רמקולים התנעה ללא מפתח ועוד. בנוסף, ניתנת לבעלי הרכב אפשרות לאפליקציה סלולרית המאפשרת שליטה מרחוק על מנגנוני הרכב. בצורה זו ניתן לשלוט על טעינת הרכב, לפתוח או לסגור אותו, הפעלת בקרת האקלים עוד לפני הכניסה אליו, הטענת יעדים במערכת הניווט ועוד. 

ביצועים שמשאירים אבק

יחד עם המראה יוקרתי, אביזרים לטסלה 3 אינם דומים לחבילות אבזור של כלי רכב דומים ומחיר שמיועד לעשירון העליון. גם ביצועי הרכב משאירים אבק לשאר המכוניות החשמליות בשטח. דגם 3, החשמלית הראשונה של החברה מציעה טווח נסיעה עצום של יותר מ-500 קילומטר, שני מנועים חזקים, האצה מידית של שניות בודדות עד למאה קמ"ש ועוד. זהו רכב שחווית הנהיגה בו אינה דומה לשום רכב אחר באף קטגוריה של רכב פרטי, ומי שנהג בו פעם לא ירצה לחזור לאחור.

היצע וביקוש

טסלה ישראל היא קהילה קטנה אך יוקרתית ואיכותית. כיוון שיש היום רק כ-5,000 כלי רכב בלבד, בעת מכירת הרכב ההיצע קטן מהביקוש, ולכן היא שומרת על ערכה. בעוד שרכב אשר נקנה אצל היבואן מוריד מערכו מיד עם יציאתו מהסוכנות בכ-20% ובכל שנה ממשיך לרדת, הטסלה מקפידה לשמור על מחיר גבוה ולעיתים עשויה להימכר במחיר גבוה ממחיר המחירון הנקוב. זהו רכב משתלם על אף מחירו ההתחלתי הגבוה.

חדשנות, חדשנות, חדשנות

טסלה מבטיחה ומקיימת שמירה על חדשנות ואיכות והיא עושה זאת בדרך שאין לאף יצרנית רכב אחרת. לחברה יש מאפיין תוכנה ייחודי OTA – ON THE AIR – המאפשר שדרוג תוכנת הרכב מרחוק. בדרך זו היא משפרת את ביצועי המכוניות הקיימות היום בשוק ללא צורך בהתערבות פיזית, על ידי זימון למרכזי שירות.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

שיפוץ גיר

תיבת  ההילוכים ברכב או בשמה המוכר יותר – הגיר, היא המערכת המקשרת בין המנוע לגלגלים. באמצעותה ניתן להעביר את הכוח  המופק מהמנוע ולרתום אותו לתנועת

לקריאה »

הנוחות של עסקאות הטרייד אין

הרכב התקלקל הבוקר, ורק לפני שבועיים היה קלקול נוסף. הבעיות השונות משבשות את חיי השגרה, והמשפחה כולה מתוסכלת. כל הסימנים אומרים: הגיע הרגע להחליף את

לקריאה »

המדריך לבחירת משאית יד שניה

משאיות הובלה הפכו למצרך חיוני לכל עסק כמעט בכל סדר גודל לחלק מהעסקים ישנם ספקים שמביאים להם את הסחורה באמצעות משאיות ועסקים אחרים מחזיקים ברשותם

לקריאה »