משאיות אוכל, טרנד חדש ישן.

בישראל זה כמו באמריקה רק בקטן.

מי לא אוהב לאכול? ומי לא אוהב לגוון באוכל? שוק האוכל הנייד בישראל איננו גדול כמו זה של בעלת בריתנו מהצד השני של האוקיינוס אך בכל זאת ניתן למצוא בשוק האוכל הנייד המקומי מגוון רחב מאוד של מאכלים. משאיות אוכל ניתן למצוא כמעט בכל אתר שבו מתקבץ קהל. אתרים שבהם פסטיבלים והופעות, אתרי מורשת והיסטוריה וגם בצידי הדרכים שבהם התנועה ערה. בדרך כלל ניתן למצוא יות רמסוג אחד של אוכל במקום מסויים. ישראלים אוהבים אוכל רחוב והשוק של אוכל נייד רק הולך ותופח.

בישראל שלא כמו בארצות הברית ניתן למצוא הרבה יותר נגררים מתחברים לרכב המשפחתי מאשר משאיות אוכל אמיתיות. היתרונות במשאית כמובן רבים, משאיות אוכל הם השדרוג לאותם נגררים קטנים בצידי הדרכים. אותם נגררים קטנים מספקים לבעליהם את התשתית הבסיסית להכנה והגשת מזון. במשאיות האוכל מרחב משמעותי לעומת אותם נגררים קטנים. אחד החסרונות המובהקים בנגרר הוא השימוש ברכב הפרטי המשפחתי. הרכב שלא תמיד נמצא שם לספק את ההובלה. גודל המטבח, כמות החשמל והגז הנצרכים במשאית הם כמובן בנפחים גדולים יותר מנגרר.

קנייה של משאית לצורך עסק של אוכל נייד היא בחירה יותר נכונה מנגרר.

אחד הרעיונות שאישתי תמיד אומרת שיכול להיות חסכוני יותר הוא השכרת משאית.

משאיות להשכרה לא חסר וחברות רבות בתחום מוכנות להשכיר משאיות לטווחים קצרים וארוכים. פתרונות כמו אלו יכולים להקל מאוד על עלויות התפעול ולחסוך לכם הרבה מאוד כסף בטווח הארוך. השכרה של משאית היא פעולה פשוטה, זמינה, זולה ומומלצת לכל מי שלא עובד איתה באופן יום יומי.

מה חסכתם פה בעצם?

כמובן שהשכרת משאית חוסכת בעלויות התפעול המתלוות לכל כלי רכב גדול. משאית שאיננה עובדת בכל יום היא בזבוז רציני של משאבים ואם העסק לא זקוק למשאית צמודה עדיף לוותר ולהשכיר. חברת ההשכרה תישא באחריות לביטוחים הרבים הנדרשים, אם זה ביטוח מטען, ביטוח הרמפה או שלל ביטוחי החובה והמקיף.

תיקונים לנזקים שקרו וטיפולים תקופתיים הם גם באחריות החברה ויחסכו לכם כאב ראש גדול.

אם בכל זאת תרצו לקנות משאית.

אם בכל זאת תחליטו שזה זה ואוכל נייד זה העסק שלכם, קנייה של משאית אוכל היא עניין פשוט. כדאי לזכור שמשאיות אוכל באות במגוון צורות וכדאי לוודא שיודעים מה רוצים בדיוק שיהיה בתוכה. כמובן שלפני שרוכשים מתייעצים עם מומחה.

אוכל כולם אוהבים ולגוון באוכל זה מאוד ישראלי. מדינת ישראל התברכה בתפוצות ובהרבה אוכל מסורתי ומגוון. אם אתם אוהבים לבשל ואוהבים להיות בחוץ ולתת לאנשים הרגשה טובה אז כדאי לכם לנסות את זה. ארגנו לכם את הכלים הדרושים, הכינו תפריט פשוט וחביב והשכירו משאית לשבוע נסיון, אולי זה העסק הבא שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

המדריך לבחירת משאית יד שניה

משאיות הובלה הפכו למצרך חיוני לכל עסק כמעט בכל סדר גודל לחלק מהעסקים ישנם ספקים שמביאים להם את הסחורה באמצעות משאיות ועסקים אחרים מחזיקים ברשותם

לקריאה »

ביטוח רכב: מה חשוב לדעת?

ביטוח רכב: מה חשוב לדעת? ביטוח רכב הוא ביטוח חובה לכל בעל רכב בישראל. ביטוח זה נועד לכסות נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מתאונה, הן לנהג

לקריאה »