נתקעתם עם האוטו בדרך לאילת? פתרונות גרירה בדרום

אילת, זירת הנופש של המדינה, מושכת מטיילים ונופשים רבים. הים האדום, ההרים המפוסלים, המלונות המפנקים והאטרקציות בכל הסגנונות. הנסיעה לאילת בכביש הערבה יכולה להיות מתישה או חוויה, תלוי באיזה הרכב נוסעים וכמה אתם אוהבים לנהוג.

עם זאת, סיטואציה לא נעימה כמו רכב ששבק חיים או תקלה מכאנית שלא מאפשרת את המשך והתקדמות הנסיעה עשויה להפוך את ההגעה לאילת למורכבת יותר.
מה קורה במידה ונתקעתם עם האוטו בדרך לאילת? כל מה שחשוב לדעת.

אזעקת שירותי דרך
יתכן מאוד שלא תצטרכו גרר במקרה שנתקעתם בדרך ולכן, חשוב לפענח מה התקלה. ניתן לקבל תדריך מרחוק עם מוסכים או מכונאים או שירות לקוחות של שירותי דרך, שיוכלו לאבחן יחד אתכם אם זה אפשרי מה הבעיה. כמובן שלעיתים על מנת לפתור בעיות צריכים להיות ערוכים מראש כמו בגלגל רזרבי וכלים שנדרשים להחלפת גלגלים או לתיקון בעיות וצריכים לעקוב אחר ההנחיות מרחוק ולבצע את ההוראות, במידה ואכן יצליחו לתדרך אתכם דרך הטלפון.
במקרה ויהיה קושי להבין מרחוק מהי התקלה, יגיעו אליכם שירותי דרך. במקרים מסוימים זה הפתרון אותו אתם מחפשים: מוסך נייד אצלכם בערבה.
כמובן שתלוי מהיכן מגיעים שירותי הדרך, כמה פקקים יש ובאיזו שעה ביום, כך שיתכן שהם יגיעו תוך חצי שעה ויתכן גם שתצטרכו להמתין הרבה יותר. כך או כך שירותי דרך יכולים לסייע בכל הנוגע להחלפת מצברים ועוד חלקי חילוף, שאם החלפתם היא הפתרון, תוכלו להמשיך בנסיעה בדרך בטוחה. במקרים שונים מדובר בפנצ'ר או באספקת דלק, אם זאת לרוב שירות אספקת דלק את ניתן הכביש הערבה ובמקרה זה יתכן שיגררו את הרכב על תחנת דלק סמוכה.
בכל מקרה, בדקו כמובן שאתם מבוטחים בשירותי דרך באמצעות פוליסת ביטוח הרכב ואילו חברות מספקות דרך חברת הביטוח שירותי דרך. בדקו מה כולל ביטוח שירותי דרך כגון כיסוי לשבר בשמשות, רכב חלופי, שירות אספקת דלק והיכן (האם גם בכביש הערבה) וכדומה.

גרירת הרכב לחוף מבטחים
לעיתים אין מנוס ויש לגרור את הרכב על מנת שהוא יקבל טיפול מקצועי במוסך. כדאי מראש לצאת לכביש 90 כשיש בידיכם מידע על שירותי גרירה בדרום אמינים ומומלצים בהתבסס על חוות דעת, ששיבחו הן את הזמינות הגבוהה, מענה אנושי אדיב וידידותי וטיפול מקצועי בזמן אמת.
כמו כן, יש לבדוק האם שירותי הגרירה אכן ניתנים לסוג הרכב שיש בידכם ועל אחת כמה וכמה אם מדובר בשירותי חילוץ במידה ונסעתם בעת שיטפונות או תנאי מזג האוויר קשים כך שיהיה צורך לבצע חילוץ מלבד גרירה סטנדרטית.
חפשו שירותי גרירה שאכן מגיעים לכביש הערבה גם בשעות הלילה וגם בשעות היום, בימי חול ובסופי שבוע ובדקו כיצד ניתן ליצור עמם קשר ומה זמן ההגעה המשוער וכמובן, עלויות. קחו בחשבון שלרוב בשעות הלילה או בסופי שבוע או בתקופות של עומס, יתכנו עיכובים סבירים בהגעת הגרר.
בדקו גם האם מכוסה בביטוח או שווה להשקיע בגרר שיטפל בבעיה גם בלי קשר לכיסוי הביטוח ובכל מקרה, אל תתפשרו על זמינות גבוהה ואדיבות, כיוון שכשאתם במצוקה תקועים בכביש הכי חשוב זה שיטפלו במהירות ברכב שלכם וגם אתם תגיעו למקום בטוח ותוכלו אולי להתחיל את החופשה עד שתחזרו לאסוף את הרכב שלכם מהטיפול, במידה ואכן הצליחו לטפל בו או תשובו הביתה ברכב חלופי.

הייתם חלילה מעורבים בתאונה בכביש הערבה? הרכב לא משתף פעולה? אל תסכנו את עצמכם. התייעצו עם שירותי דרך ו/או הזמינו גרר בדרום כדי להגיע בבטחה ליעד המבוקש.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

הזמנת הובלות במרכז

אנשים רבים מחליטים לעבור לדירה שכורה גדולה או קטנה יותר באיזור המרכז וזאת משום המצב הפיננסי ואילו אחרים מחליטים לעבור לדירה אותה הם קנו באחת

לקריאה »