חשיבותו של עו"ד תעבורה

כמה פעמים יצא לך לשמוע על אדם אשר מצא את עצמו מואשם בעבירת תעבורה, וכתוצאה מכך רישיונו נשלל? עבירות בתחום דיני תעבורה שכיחות ונפוצות, ואין כמעט נהגים שלא מוצאים עצמם נאלצים להגיע לבית המשפט ולסנגר על עצמם. כיום קיימת החמרה בנושא הפיקוח והענישה בכל תחום התעבורה, והדבר דורש מנהגים להיות הרבה יותר זהירים על הכביש. יחד עם זאת, גם כאשר נהג נוהג בצורה זהירה, הוא עשוי למצוא עצמו עובר על חוקי התנועה, גם אם בשוגג. הדבר שלא רבים מהנהגים מבינים הוא החשיבות הקיימת בפניה לעורך דין תעבורה בכל עת וקיים סיכון לאבן הרישיון או לעונש חמור אחר. עצם הפניה לעורך דין תעבורה באשדוד יכולה לשנות מקצה לקצה את סיום הפרשה עבור הנהג.

מתי מומלץ לפנות לעורך דין תעבורה

יש אנשים אשר טועים לחשוב כי פניה לעורך דין בכלל ופניה לעורך דין תעבורה בפרט נדרשת רק במקרים חמורים. בפועל, לפחות בנושא פניה אל עורך דין תעבורה באשדוד, תמיד מומלץ להגיע ולקבל לפחות ייעוץ ראשוני. גם אם אדם מחליט בסוף לייצג את עצמו באופן עצמאי בבית המשפט, יכול עורך הדין לענייני תעבורה לתרום מהידע הרב שלו ולספק לנהג כלים רבים שישמשו אותו להגנתו בתהליך. בכל מקרה ובו עצר אותך שוטר, ומצאת עצמך מואשם בעבירת תנועה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה באשדוד.

עבירות תעבורה נפוצות

ישנם עבירות תנועה נפוצות אשר נהגים רבים מואשמים בהם, במיוחד בימים אלו בהם משטרת ישראל אורבת לנהגים בכל פינה ובכל שעה משעות היממה. בין העבירות השכיחות והנפוצות ביותר ניתן למנות כמה עיקריות:

  • נהיגה ללא רישיון – עבירה זו הינה בעלת מספר סעיפים המציינים רמות שונות של חומרה. עבירה זו יכולה לגרור פסילת רישיון ואף קנס כספי.
  • נהיגה בשכרות – נהיגה תחת השפעה של משקה משכר או שאריות סם מסוכן
  • עקיפה מסוכנת – עקיפה בניגוד להוראות התנועה, כזו שיכולה לגרום לרמת מסוכנות.
  • נהיגה ברשלנות – נהיגה המסכנת את הנהג או את הציבור.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

חשיבותו של עו"ד תעבורה

כמה פעמים יצא לך לשמוע על אדם אשר מצא את עצמו מואשם בעבירת תעבורה, וכתוצאה מכך רישיונו נשלל? עבירות בתחום דיני תעבורה שכיחות ונפוצות, ואין

לקריאה »